fredag 21. oktober 2011

Beskrivelse av oss selv

Vi fikk en oppgave hvor vi skulle ta bilder av noen konkrete ting som betyr noe for deg og som beskriver oss selv. Vi skulle også ta noen abstrakte bilder som sa noe om oss selv :)




Her er et bilde-kollasj av konkrete ting som beskriver meg:

Boken "skynd deg å elske" har jeg tatt bilde av fordi den handler om tidligere fiskeriminister Jan Henry Olsen som har fått sykdomen alzheimer. Jeg jobber i et bofellesskap for demente, så tenkte derfor at dette kan være med på å beskrive meg. 




Her er et kollasj med abstrakte bilder, som kan beskrive meg:








Bildet av tangenter øverst inneholder linjer, og er med på å beskrive meg fordi jeg liker musikk.
De tre bildene i midten kan være med å beskrive meg fordi jeg jobber på sykehjem og vil bli sykepleier, noe som er et omsorgs-yrke. Hjerte, rose og lys, kan være symboler for omsorg.
Klokka er fordi jeg aldri er tidsnok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar